nedeľa 23. novembra 2014

V izbe


Tieto fotky spáchané Karolinou Cermanovou vznikli na pomery blogového vnímania času už veľmi dávno. Niekedy v máji, z rovnakého dňa máme aj sériu Radosť z okupovania priestoru , kde sme si užívali Masarykovu štvrť do hĺbky. Zverejnené však bohužiaľ mohli byť až teraz.

Fotili sa pre sériu U blogerek doma, kde nie je podľa mňa vybratá úplne šťastná fotka, a bolo by mi ľúto tie ostatné nechať len tak, preto prinášam malý výber. Neaktuálny v tom,
že to moja izba už nie je. Narozdiel od predmetov naokolo.

Keď dávam kredit handrám, prečo by som nedala aj pár iným veciam, ktorými sa obklopujem:

ružová košeľa, second hand/diy
vzorované legíny, LeAndrea

zlaté vianočné žiarovky ako ideálny párty doplnok: Ikea
palety na posteľ sa dajú nájsť, kožušina pred posteľ zo sekáča, tá na krku zo striebornej líšky vintage, batoh MumRay ste videli už asi milión krát

steny: pohľadnica kubistickej cukorničky od Pavla Janáka, zatiaľ len pohľadnica, keď budem veľká, kúpim si takú.
grafiky krištáľov + plagát na Týden města - Ján Solčáni
notoricky známe fotky z prvého vydania Blue Paper
plagát na akciu Hertz | Kunst-Plattform
plagát na akciu ABBA & AVA




6 komentárov :

  1. Vieš čo milujem na brnenských bytoch? Tie všade objavujúce sa drevené parkety!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. matrac od kamaráta prenesený v trolejbuse, jedna paleta nájdená v kumbále v byte, druhá vo vnútrobloku. Dizajn, alebo z núdze cnosť. Ako pre koho, pre mňa dizajn :)
      Lepšia verzia je ovšem s dvomi radmi paliet, prípadne s dvomi matracmi, prípadne kombinácia oboch vylepšení :)

      Odstrániť