pondelok 25. augusta 2014

Fotopríbeh brnenských scén






















Analógový doplnok (nielen blogovej a facebookovej) aktivity posledných dní. Krátky fotosprievodca po Brne. Začneme pokojne, hneď na to urobíme  presun na druhý koniec mesta, odtiaľ sa teleportujeme na akciu, jedna ostane skrytá, a zakončíme znova kĺudne.

Načila som sa nosiť si skoro všade so sebou LC-Ačko a občas nejakú scénu cvaknúť. Je to oveľa praktickejšie ako vyťahovať svoj digitál, ktorému pred použitím musím pripojiť objektív k telu. Takže na túto krabičku som si veľmi rýchlo zvykla a hoci furt tvrdím, že mi technika príliš nepatrí do ruky, zlepšuje sa to, a ja si určite zaobstarám v dohľadnej dobe vlastnú.

Putovanie začneme pri čarovnej Jurkovičovej vile, kde sme s Liborom fotili nedávny rozprávkový post.
Presunieme sa na bicykloch s Brooks sedlami a odparkujeme ich pred administratívnu budovu v areáli bývalých škrobárieň, o ktorých som písala v minulom, morskom poste.
Tam preskúmame zrekonštruované industriálne budovy.

Odfotíme Andulku v šatách od Andrejky.

Andulka a Andrejka nás presunú do Pokojíku na uvedenie Dear Friends kolekcie.

Andulka namieša Mojito.

Inheritance zahrajú.

Anička, Alinka a Betý zakalia.

Zakalia aj nad Brnom.

A ja sa odídem túlať s Petrom a Ondrejom do lomu.
Čau!

3 komentáre :

  1. Odpovede
    1. áno, hrali tam, zvuk dažďa ako kulisa, krásny zážitok :)

      Odstrániť
    2. a keď do toho aj zaspieva Alex, tak to už je úplne najviac zážitok :)

      Odstrániť