nedeľa 13. apríla 2014

Spätná väzba. Článok + rozhovor o Wine Snow White

Spätná väzba je pri blogovaní dôležitá, keby že sa mi žiadnej nedostáva, tak môžem fotiť len do priečinku v počítači a myšlienky ukladať do šuflíku, či rovno nechať vyfučať z hlavy. Za akúkoľvek som rada, pomôže mi pozrieť sa na to, čo tu robím očami iného. 
Veľmi ma teda potešil článok od Zuzky z Letem blogosvětem. Je síce už niečo vyše mesiaca starý, ale mne tu všetko veľmi trvá. 

Z iného súdku je príspevok Magdy na Polar Nights. Je to totiž rozhovor, z ktorého som mala spočiatku strach, keďže normálne o blogu takmer vôbec nehovorím. Nad otázkami som sa musela ozaj poriadne zamyslieť a na mnoho vecí som prišla až vďaka nim. Rada prostredníctvom druhých ľudí objavujem samú seba. Otázok je síce len 5, ale dosť som sa rozpísala, a oproti tomu, ako na blogu nezverejňujem takmer žiadne detaily z môjho života, sa z rozhovore dozviete dosť „intímností“ či informácie zo „zákulisia“ blogu. 

(A kedže máte radi fotky, jednu na oživenie pridám. Klasicky od Tomáša, v Leporele +, kde mi požičali čelenku Tyformy.)

1 komentár :