sobota 15. februára 2014

Bicykle v Ženeve

Pri prezeraní fotiek z môjho pár hodinového výletu v Ženeve som prišla na to, že asi na polovici z nich sú bicykle. Sú veľmi fotogenické, a bola som v miestach, kde sa vyskytovali vo viac než hojnom počte. Všetky fotky (okrem posledných dvoch) pochádzajú z alternatívnej štvrte Les Grottes, ktorá je hneď za vlakovou stanicou. Je plná squattov, dielničiek, galérii, malých obchodíkov a - bicyklov. Silno odporúčam prechádzku v nej, ak nemáte chuť vidieť nablýskané turistické ulice. 


























































































6 komentárov :

  1. Nádherné fotky, tohle se mi opravdu líbí. Hlavně ta se zvedlými židlemi a kolem v odrazu. Boží. A krásné barvy.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj mne sa páči tá so stoličkami a odrazom, trochu ako dvojitá expozícia vyzerá:) čo si bola v Schweiz?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tá sa aj mne asi najviac, pôvodne som chcela odfotiť interiér, ale furt sa v skle odrážala ulica. nakoniec aj dobre :)
      len som tadiaľ prechádzala, tak som sa na pár hodín zastavila a spoznala zas niečo nové

      Odstrániť
  3. Ahoj, rádi by jsme navázali spolupráci na jednom projektu, který teď fotíme s Karolínou Cermanovou, prosím ozvi se nám na team(at)trendbook.cz Díky!

    OdpovedaťOdstrániť